ESCAPES Ανήλιο προς Χαλίκι

3.6.06

AEI !!!!!!!!!!!!!!!ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΜΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΟΥ

Είναι πολύ λυπηρό να έχουμε συμπλοκές με την αστυνομία το 2006 γιά θέματα παιδείας. Είναι τελείως ακατανόητο, σε εμένα τουλάχιστον, ο σκοπός αυτών των συμπλοκών μέσα στην αθήνα, εκτός και αν αυτή η κατάσταση, είναι μέρος της εκπαίδευσης της αστυνομίας και των φοιτητών γιά να μπορέσουν στην συνέχεια ο καθένας στον χώρο του, να διεκδικήσουν αξιώματα, θέσεις , παράσημα ότι ότι άλλο τέλος πάντων θελήσουν.

Θα αναφέρω στην συνέχεια κάποια θέματα που με διαολίζουν γιά τον χώρο των ΑΕΙ και γιά τα οποία, κατά την γνώμη μου, αδυνατούμε να βρούμε λύση. Πριν ξεκινήσω θέλω να δηλώσω ότι δεν έχω καμμία σχέση με πανεπιστήμια και πιστεύω ότι γιά να έχουμε καλή παιδεία, όπως και σύστημα υγείας, χρειάζονται πολλά μα πάρα πολλά χρήματα αλλά πέρα από τα χρήματα χρειάζεται και το κατάλληλο θεσμικό περιβάλλον.
Η επένδυση στην παιδεία είναι ό μόνος δρόμος γιά να προχωρήσει η οικονομική ανάπτυξη και να περάσει η χώρα στην μεταβιομηχανική εποχή. Με τα "κολλήματα" που έχουμε, σιγά- σιγά γλυστράμε όλο και περισσότερο στην κατάταξη στης διεθνούς ανταγωνιστηκότητας και μετά ψαχνόμαστε και λέμε "μα καλά τι δεν πάει καλά με αυτό τον τόπο και όλο κυνηγάμε την ουρά μας ??????"

  1. Κάθε νέος υπουργός παιδείας αισθάνεται μία εσωτερική ανάγκη να αλλάξει το σύστημα των εισαγωγικών. (Χωρίς να είμαι ειδικός, έχω ακούσει από εκπαιδευτικούς ότι κάθε νέο σύστημα είναι λίγο χειρότερο από το προηγούμενο). Αλήθεια με το θέμα των "εξαγωγικών" έχει ασχοληθεί κανένας ? Ποίος είναι ο ρόλος των ΑΕΙ ? Πόσο καλα προετοιμάζουν τους φοιτητές γιά την αγορά εργασίας ? Μήπως μπαίνουν παπαγαλάκια και βγαίνουν παπαγάλοι ?
  2. Ιδιώτικά πανεπιστήμια. Θέμα ταμπού κάτι ανάλογο με την καύση των νεκρών. Γιατί να μην ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια ? Δηλαδή το Deree College, τι το κακό έκανε στην ελληνική νεολαία ? ( Δεν έχω καμμία σχέση με αυτό το ίδρυμα, μόνο μία φορά που είχα χαθεί στην Α.Παρασκευή, βρέθηκα μπροστά στην πόρτα του)
  3. Αιώνιοι φοιτητές. Κατά την σύντομη και αλήστου μνήμης διέλευση μου από τα ΑΕΙ, δέν συνάντησα τέτοιο είδος φοιτητή. Τι θα πεί αιώνιος φοιτητής και ποίον άλλο βλάπτει εκτός από τον εαυτό του ? Εχω γνωρίσει ανθρώπους που αργούν να πάρουν πτυχίο, διότι έχοντας πτυχίο ΤΕΙ, έγινα δεκτοί στο πανεπιστήμιο και παράλληλα εργάζονται και έχουν οικογένεια. Τι το κακό δημιουργείται αν μία απόφοιτος ΤΕΙ λογιστικής θελει να παρει και πτυχίο από το Πανεπιστήμιο ? Δηλαδή τι θα γίνει αν γιά 6 εξάμηνα τελειώσει σε 60 εξάμηνα ? Τι κακό παθαίνει η εθνική οικονομία αν η κοπέλλα αυτή διαβάζει ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ αντί γιά το ΛΟΙΠΟΝ ?
  4. Ισοτιμία ΑΕΙ με ΤΕΙ. Εδώ το ταμπού ξεπερνάει την καύση των νεκρών και φτάνει σε ισοδύναμα επίπεδα γιά τον αν πρέπει οι γυναίκες να γίνονται παπάδες η όχι. Το ξέρετε ότι το πανεπισήμιο πειραιώς έκανε δεκτούς σε μεταπτυχιακό, αποφοίτους σχολής εμποροπλοιάρχων (επιπέδου ΤΕΙ, υποθέτω) και αφού οι άνθρωποι πλήρωσαν δίδακτρα, παρακολούθησαν παραδόσεις, πέρασαν επιτυχώς τις εξετάσεις τους, το πανεπιστήμιο δεν τους δίνει μεταπτυχιακό δίπλωμα διότι δεν έχουν πρώτο πτυχίο από ΑΕΙ !!!!!!!! Μετά σας ερωτώ γίνεσαι η δεν γίνεσαι τρομοκράτης η δικομανής ?

Ενω λοιπόν είμαστε μικρομεσαίοι και προβληματικοί, αντί να παμε μπροστά με τομές και να επενδύσουμε απλόχερα και ανοικτόκαρδα σε θέματα παιδείας, καθόμαστε και παίζουμε κυνηγητό στην οδό Μητροπόλεως με δακρυγόνα και σειρήνες.

Ντροπή και κρίμα, διότι ενώ άλλες χώρες πουλάνε ένα πολύ ακριβό προϊόν που λέγεται "εκπαίδευση", εμείς κάτω από τη επίδραση των "κολλημάτων" κλείνουμε ερμητικά τα μάτια μας στο τι γίνεται αλλού και κλεινόμαστε στον μικρόκοσμο μας. Εμείς θα χάσουμε.................

2 comments:

vasvoe said...

Στην Ελβετία, τα ΤΕΙ είναι τρίχρονα και το πτυχίο τους αναγνωρίζεται ως μπάτσελορ σε ευρωπαικό επίπεδο. Μπορείς μετά κανονικότατα να συνεχίσεις και να κάνεις Μάστερ στο ΤεΙ σου ή σε άλλο ΤΕΙ ή σε ανάλογο τμήμα του πανεπιστημίου (ΑΕΙ), ή να κάνεις Μάστερ στο ΤΕι και μετά να συνεχίσεις ΚΑΙ στο πανεπιστήμιο

CGP said...

Εδώ είμαστε ακόμη στην φάση του πετροπόλεμου και της επαναστατικής γυμναστικής.

Να δούμε τελικά τι είδους μόρφωμα θα δημιουργήσουμε......