ESCAPES Ανήλιο προς Χαλίκι

18.6.06

Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ

Διαβάζοντας το κύριο άρθρο της Κυριακάτικης Ε, συνειδητοποίησα πολλά πράγματα που τα είχα κατά κάποιο τρόπο μέσα μου σκόρπια και ξαφνικά τα είδα γραμμένα σε ένα κύριο άρθρο.
Στην συνέχεια έτυχε να μιλήσω με μία πρώην συμφοιτήτρια που είναι τώρα αναπληρώτρια καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο και η κουβέντα ξεκίνησε γιά την απόπειρα διάρρηξης στο σπίτι της (άσχετο με το post) και τελείωσε γιά τις καταλήψεις στα ΑΕΙ, τα πάρτυ που κάνουν οι καταληψίες (αχ και να είχα μία κρυφή κάμερα.....), τις αναμνήσεις από τις δικές μας καταλήψεις (τότε δεν υπήρχαν κρυφές κάμερες) και την αγωνία τότε, να δώσουμε γιά πτυχίο με το offer letter γιά μεταπτυχιακά στη τσέπη.
Μετά σκέφτηκα όλο το κουβάρι που ξεκινάει από την επιλογή κατεύθυνσης, τον μαραθώνιο φροντιστηρίου - εισαγωγικών και μετά τον επόμενο μαραθώνιο γιά πτυχίο, μεταπτυχιακά και μετά τι ???????????????????????????????????????? Hellloooooooo !!!!!!!!!!!!
Που είναι η απόλαυση της γνώσης γιά την γνώση ??? ΠΟΥΘΕΝΑ (η σχεδόν πουθενά)
Είναι πολύ σωστή η συστημική θεώρηση της ΚΕ "ότι ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα νοσεί. Και το εκπαιδευτικό σύστημα, όπως κάθε σύστημα, είναι ενιαίο."
Μου είναι αδιανόητο το 2006, να συζητάμε περί ασύλου, περί ανάγκης η όχι ύπαρξης προαπαιτούμενων μαθημάτων, δωρεάν παιδείας, Ιδιωτικών ΑΕΙ και ισοτιμίας ΑΕΙ - ΤΕΙ και όλα αυτά με λίγο πετροπόλεμο και επαναστατική γυμναστική.
Βλέπω κατά την ταπεινή μου γνώμη, μία αναλογία μεταξύ Αθλητισμού και Παιδείας.
  • Δεν είναι εφικτό ούτε και επιθυμητό να παρουν όλοι χρυσό στους ολυμπιακούς. Είναι όμως εφικτό και επιθυμητό να μην είμαστε ένας λαός αγύμναστων κοιλαράδων.
  • Κατ' αναλογία δεν είναι δυνατόν όλοι να είναι πτυχιούχοι μηχανικοί ΗΥ η ιατρικής ή ότι άλλο είναι κατά περίπτωση υψηλά σε προτίμηση διότι εξαργυρώνεται σε κάποια αμφιλεγόμενη επαγγελματική αποκατάσταση.
  • Θέλουμε όλοι όμως να έχουμε μία γενική παιδεία αλλά και κάποιες ειδικές γνώσεις που θα μας διαφοροποιούν και θα μας επιτρέπει να εργαζόμαστε και να κερδίζουμε τα προ το ζείν.

Είναι τόσο δύσκολο λοιπόν, να δομήσουμε το 2006 ένα εκπαιδευτικό σύστημα που να επιτρέπει :

  1. την χαρά της γνώσης, σε όσους την επιθυμούν,
  2. να έχει μία λογική προαπαιτούμενου, δεν μπορείς να τρέξεις 10.000 μέτρα βάδην χωρίς φυσική κατάσταση !!! Τι να κάνουμε έτσι είναι !!!
  3. Να δίνει ευκαιρίες γιά μόρφωση, και την απαιτούμενη στην εποχή μας συνεχή επαγγελματική επμόρφωση
  4. με πραγματικό επίπεδο σπουδών που να απαιτεί αλλά και να στηρίζει, χωρίς αδιέξοδα.

4 comments:

Jason said...

Χαίρομαι που συμφωνείς λοιπόν μαζί μου...

Ecumene said...

Πεστα επιτελους...θα μας κουφανουν ολοι
με την ξυλινη γλωσσα τους...

Unknown said...

Πλην όμως οι πανεπιστημιακοί που δεν θέλουν την ανάληψη αμυντικών προγραμμάτων από τα πανεπιστήμια ανήκουν στον ίδιο ιδεολογικό χώρο με αυτή τη φυλλάδα....

"την απαιτούμενη στην εποχή μας συνεχή επαγγελματική επιμόρφωση".
Στα 45, το πολύ στα 50 απολύεσαι από τις ιδιωτικές επιχειρήσεις όχι λόγω έλλειψης γνώσεων αλλά επειδή ξεψάρωσες...

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»