ESCAPES Ανήλιο προς Χαλίκι

26.3.06

ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ BLOGGING




Συμπληρώνω ένα χρόνο γράφοντας στο blog. Αφιερώνω αυτή την επέτειο σε ένα πρόσωπο, την Μαρίνα και σε ένα αγαπημένο μέρος που είναι το ουζερί των Τσακίρηδων στη Ν.Κίο στην Αργολίδα.
Γιατί το κάνω αυτό δεν το γνωρίζω αλλά μέσα από το μιξερ του μυαλού αυτή η σκέψη βγήκε και την δημοσιεύω.
Τι μου αρέσει εκεί ? Το ανεπιτήδευτο του χώρου, η ομορφιά του τοπίου, το χαμόγελο των ανθρώπων που τρέχουν το μαγαζί, το οδήγημα της επιστροφής, οι γκρίζοι ουρανοί που μπερδεύονται με την γκρίζα θάλασσα.
Η αγαπημένη μου εποχή να πηγαίνω εκεί είναι οι βροχερές ημέρες του χειμώνα. Μία ηλιόλουστη ημέρα είναι πολύ όμορφα αλλά οι γκρίζοι ανοικτοί ορίζοντες με το Παλαμήδι στο βάθος και τα βουνά της Αρκαδίας Δυτικά με συγκινούν περισσότερο.
Δεν είμαι πολύ τακτικός στο να δημοσιεύω και γνωρίζω ότι γράφω γιά τον εαυτό μου, όμως έστω αυτή η μοναχική πορεία μέσω του διαδικτύου, μου δίνει την ευκαιρία να εκφράσω μερικά πράγματα μέσα από το μίξερ ( του μυαλού μου). Σκέψεις και φωτογραφίες που χωρίς το blog θα είχαν μείνει καταχωνιασμένες σε ένα τετράδιο και σε ένα σκληρό δίσκο.

No comments: