ESCAPES Ανήλιο προς Χαλίκι

26.5.06

AMERICAN EXPRESS Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ

Εχω μία μόνο πιστωτική κάρτα , την ΑΜΕΧ.

Ελαβα μία επιστολή και ένα κατάλογο γιά δώρα που προσφέρει ανάλογα με την χρήση.

Αρχικά είπα να μην ασχοληθώ αλλά τελικά αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τους ποντους μου και να ζητήσω ένα I POD.

Η επικοινωνία έγινε στις 12 Μαίου και μου ειπώθηκε ότι μέχρι τις 24 θα έχω παραλάβει το παιχνίδι μου.

Ξημέρωσε και η 26 Μαίου και αποφάσισα να τους ξανατηλεφωνήσω γιά να μάθω τι έγινε με το παιχνίδι.

Μου ειπώθηκε ότι δεν υπαρχει κανένα πρόβλημα και ότι προσπαθούν να μου τηλεφωνήσουν 10 ημέρες αλλά το τηλέφωνο μου δεν απαντάει.

Ρώτησα γιά τον αριθμό και έγινε αμέσως αντιληπτό ότι το νούμερο στην καρτέλλα τους ήταν λάθος γιά ένα ψηφίο (99ΧΧΧΧΧ αντί του ορθού 89ΧΧΧΧΧ) .Τους λέω ότι εν παση περιπτωσει το τηλέφωνο μου είναι στον κατάλογο εδώ και 14 χρόνια κλπ. Εγώ εφταιγα διότι δεν είχαν το κινητό μου.


Ακολουθεί ένα διάλογος και μου λένε να τηλεφωνήσω στην ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ.

Εγώ το αρνήθηκα , λέγοντας ότι δεν τους γνωρίζω και εν παση περιπτώσει αν θέλει η ΑΜΕΧ να μου δώσει το δώρο μου, να καλέσει εκείνη την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ και να βγάλει άκρη.

Στην συνέχεια με καλεί μία ευγενεστάτη κυρία από την Ηλεκτρονική Αθηνών και με ρωτάει από ποίο κατάστημα θέλω να παω να παραλάβω το δώρο και εγώ απαντάω από κανένα και περιμένω να το παραλάβω σπίτι μου.

Εν παση περιπτωσει επειδή ήταν Παρασκευή και ήθελα να παίξω με το παιχνίδι προτείνω το κατάστημα στην αρχή της Αλίμου και Παραλιακή.

Με διαβεβαιώνουν ότι το παιχνίδι ήταν διαθέσιμο και με περιμένει εκεί.

Κατά τις 17¨30 οδεύω στο κατάστημα στην αρχή της Αλίμου (Ντάλα μεσημέρι, παρκαρα στραβά ψιλοπάρονομα) και μεταβαίνει η Μαρίνα εντός του ναού της τεχνολογίας, της οποίας τα στοιχεία ως παραλήπτη είχα δώσει στην Ηλεκτρονική, να παραλάβει το παιχνίδι μου.

Ο υπάλληλος της Ηλεκτρονικής δεν ήξερε το παραμικρό και δεν είχε διάθεση ούτε να ψάξει και να βοηθήσει (Παρασκευή απόγευμα γαρ ).

Ελάτε από Δευτέρα, να είναι εδώ και ο υπευθυνος.....να να να

Αυτή είναι η κατάσταση στον χώρο των υπηρεσιών στην Ελλάδα. Εξυπηρέτηση πελάτη από την ΑΜΕΧ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Είμαστε γιά την χωματερή έτοιμοι γιά κάψιμο !!!!!!!!!!!!

ΤΙ να πούμε και τι να ομολογήσουμε,

Το βράδυ ξανατηλεφώνησα στην ΑΜΕΧ και τους τα έψαλα (εν γνώσει μου ότι η συνομιλία καταγράφεται) και περιμένω από Δευτέρα όταν οι ταγοί της ΑΜΕΧ θα έχουν επιστρέψει από την regata να ασχοληθούν με το.....παιχνίδι μου. Θα σας ενημερώσω σχετικά.

( ο τίτλος είναι αντιγραφή από το βιβλιαράκι της ΑΜΕΧ γιά MEMBERSHIP REWARDS)

No comments: