ESCAPES Ανήλιο προς Χαλίκι

13.5.11

Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοι


Εχουμε ξεκινήσει από το 1973 να κατασκευάζουμε αυτοκινητοδρόμους. Τα τελευταία 20 χρόνια, έχει αρχίσει να δημιουργείται ένα δίκτυο δρόμων που σε πολλές περιπτώσεις έχει πραγματικά εκμηδενίσει τις αποστάσεις.

Την προηγούμενη εβδομάδα πήγα Θεσσαλονίκη με το αυτοκίνητο και αν εξαιρεσει κανείς το κομμάτι της Στυλίδας, Τέμπη και Πλαταμώνα, ο δρόμος είναι σε καλή κατάσταση.

Εχουν δρομολογηθεία τα έργα και με κάποιο τρόπο, σε κάποια χρόνια θα ολοκληρωθούν.

Υπάρχει πρόβλημα με τα πρατήρια βενζίνης, μετά την Στυλίδα και θέλει μεγάλη προσοχή (Γιατί ???) αλλά πιστεύω ότι σε μία πενταετία το αργότερο θα πηγάινουμε σε 4 ώρες "χαλαρά" στην Θεσσαλονίκη,


Εχω όμως 3 παρατηρήσεις

1. Γιατί δεν βάζουν μία πινακίδα που να λεει το διόδιο που θα πληρώσουμε πριν πλησιασουμε στα 50 cm.

2. Αν κάποιος ξεκινησει από το Ελ Βενιζέλος και παει Θεσσαλονίκη και είναι σαν και εμένα βλαμμένος που δεν θέλει να κουβαλαει μετρητά, θα πρέπει να εχει 4 η 5 με διαφορετικά epass. (αυτό θα πρέπει να είναι παγκόσμιο ρεκόρ)

Είναι δυνατόν, το 2011 να πρέπει κανεις να κανει "συλλογή" απο 20 χαρτάκια, γιά να παει και νά έρθει από την Θεσσαλονίκη ?

Εϊναι δυνατόν να μην συνεργάζονται τα διάφορα συστήματα ηλεκτρονικής πληρωμής ?

Κρίμα !!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Πήγαινε έλα από Αθήνα είναι 40 euro γιά περίπου 950 χλμ. Πολλά δεν είναι ?


Φαίνεται ότι πέρα από τα γεωλογικά προβλήματα, τα προβλήματα χρηματοδότησης και τα προβλήματα τιμολόγησης της χρήσης, εχουμε και κάποια επιπλέον προβλήματα ενσωμάτωσης τεχνολογιών ηλεκτρονικής πληρωμής. (Αλήθεια το χαρτί που χαλάμε για χαρτάκια, δεν το λυπούνται ?)

Και για αυτό θα πρέπει να ασχοληθεί η Τρόϊκα ????????????








1 comment:

An-Lu said...

Αυτα τα αναρωτιωμαστε ολοι οσοι πηγαινουμε οδικως Αθηνα-Θεσσαλονικη.

πι-ες|: Με γεια το ανοιξιατικο λουκ!